snart helg....:)

idag har maud varit här och hjälpt mej att röja lite i garaget hon fick en tv som hon kan ha på dotterns rum, lite kläder, gamla sängkläder som hon kan bädda valpbäddarna med, då är det bara att slänga sen.... så slipper hon tvätta så mycket:). började även att plocka bland alla skolkort på barnen, gjorde ett kollage med olika åldrar på dem och satte i en stor ram. ska köpa en till stor ram och göra ett till så tror jag att resten av korten får plats. hade inte satt upp ett enda kort på ungarna sen vi flyttade hit, tycker inte om att ha massa små kort överallt på väggarna. så det här vart jättebra:) idag fick jag besked om att vi skulle få vänta ytterligare två veckor på nya soffan, annars får vi åka till butiken och välja en annan liknande, så tråkigt men kanske hittar en ännu snyggare dom hade tydligen fått hem en massa nytt. jag känner han som levererar möblerna så jag har beställt direkt av honom och då får jag ju den billigare än i butik. men jag skulle väl få samma pris ändå om jag tar en annan så vi får väl åka och titta imorgon när älskling kommer hem:) ska även köpa virke för vi ska sätta upp en skiva och isolera framför dörren i källaren som man kan gå ut genom (olivers rum) annars kommer det dra kallt där i vinter. så ska vi även köpa två oljefyllda elelement dit ner. så i helgen blir det fullt upp och även DYRT:(. oliver ska till pappa och oscar i helgen. så tommy och jag blir själv....nu ska jag titta på glamour. ha det gott alla kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0