Älskar dej <3


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Men hej Lotta och Grattis till giftermålet. Oj vad fina ni var. Det var så länge sedan vi pratade med varandra, det var så kul foton på bloggen.



Hur har ni det? vart bor ni i Ljusne? trivs ni bra?

hur är det med barnen?



Jag har försökt och sökt dit telefonnummer förr men vi har inte hittat nått, men så hittade vi din blogg så jag blev så glad.



Många kramar

Birgitta

2011-04-26 @ 08:42:49
Postat av: Lotta

Hej vad kul, allt är bra med alla, vi bor på Granvägen.. men jag vet ju inte vilken Birgitta du är. Hör av dej igen! Kram

2011-04-26 @ 19:13:09
URL: http://lottaotommy.blogg.se/
Postat av: Lotta

Men hej igen nu har jag fattat vilken Birgitta.. ja det var vrkligen länge sen, allt är bara bra med barnen jag är ju även mormor:) Allt bra med er också? Tack så mycket för gratulationerna! Jag hör av mej:) kram

2011-04-26 @ 19:23:50
URL: http://lottaotommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0