Bröllopsresan är bokad :)

Nu har vi bokat våran bröllopsresa blev en sista minuten till Aya Napa Cypern, så vi åker redan på Fredag den 6 maj  ska bli så härligt...
Vi hade ju bokat för länge sen en resa till Egypten och då skulle vi ha åkt nu på söndag men den fick vi ju boka av, när det var så oroligt där.
Vi ville ju åka snart nog så vi hade tur och fick tag på den här resan då och superbilligt dessutom, blev ju inte två veckor som vi tänkt från början då men det ska bli skönt att komma iväg iallafall ;)
Det blev inte heller all inclusive som vi hade bokat till Egyptenresan men eftersom den här var så billig och vi fick resechekar och pengar till resa i bröllopspresent så kan vi väl lyxa oss lite endå ;)
Nu ser vi verkligen fram emot att sola bada koppla av och bara njuta av varandras sällskap som nygifta ♥♥♥ en vecka bara vi två!!!
Förövrigt så har jag varit dålig hela veckan bihålsinflammation har jobbat ändå, men idag stannade jag hemma har feber och känner mej riktigt dålig.
Barnen är hos sin pappa de här veckan eftersom dom har påsklov, så jag o Tommy har bott i båten men idag fick han åka ifrån jobbet och skjutsa hem mej kände mej så febrig och yr att jag inte ens vågade köra hem. Svimmade i morse men jag har gjort det förr när jag har varit sjuk :(
Hoppas på att jag är bättre i morgon då vi har planerat in grillfest på båten tillsammans med Stefan, Lisa, Carro, Robin och naturligtvis även lillskrutten:)
Nu ska jag vila en stund, sedan måste jag släpa mej in i duschen för när Tommy kommer hem ska vi in till resebyrån och betala resan.
Ha en fortsatt bra dag alla och en trevlig helg!!!
Kram kram ♥ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0