God morgon

Vaknade för en stund sen har legat och kollat Facebook en liten stund, har bestämt mej för en lugn och skön dag idag...
Den här veckan jobbar jag halvtid så jag hinner fixa det sista inför våran stora dag på söndag...
Men idag har jag dessutom tagit ut komp hela dan :) I går slutade jag 12.30 då åkte jag till Carro Robin och Lillprinsen, sedan vidare och hämtade bröllopsklänningen som är klar och superfin;) sedan hem Oliver hemma från skolan för han har gjort illa knät och hade verkligen ont:(...

Maud kom hit och lånade lite kläder av mej som hon ska ha på sej på bröllopet och även hennes Carro fick låna sedan lagade jag mat och vidare ut i den härliga solen och krattade lite, när älskling kom hem så hade jag dukat middag ute och det va riktigt skönt vi satt ute till framåt 19 tiden.
Gud vad jag njuter när det blir vår, humöret blir på topp och man känner sej så pigg och det här med att jobba halva dagar den här veckan gör nog susen nu för jag har varit extremt stressad och irreterad ett tag, svårt att sova och varit allmänt less och grinig har varit mycket att tänka på helt enkelt... tog cellprov för ett tag sen och det visade cellförändringar så jag blev skickad till Hudik för nya prover och gått och väntat o väntat på provsvaren, har verkligen varit skitorolig bara sett Cancer drömt mardrömmar om det men igår kom svaret och det va BRA helt normalt alltså har jag ingen cancer tack gode gud, här har man målat upp en skräckbild oroat sig, gråtit otaliga timmar på nätterna för jag har varit SKITRÄDD så igår när jag öppnade kuvertet och fick se NORMALT då var det LYCKA!!!!

Med den LYCKAN så önskar jag er alla en lycklig och fin dag!
Njut av våren som är här.
Kram kram L


Kommentarer
Postat av: Monica

Det behöver du inte tacka för tycker det ska bli så himla kul att få göra min aldra första bröllopstårta själv till er :) Nu hoppas jag bara att de kommer att gå bra och att ni tycker den är jätte fin och god. De gör inget att jag de inte blir nå påsk firande för oss vi får ju umgås med er och de kan jag gärna byta bort mot en påsk middag :) ses på lördag Kram Kram

2011-04-19 @ 19:34:57
URL: http://raggardich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0