Sååå himla SKÖÖÖÖNT!!!!!

Fattar inte vilken frihet jag missat hela livet eller åtminstonde sen jag fyllde 18....
Gud va skönt det är med KÖRKORT:)!!!
I morse skjutsade jag Oliver till skolan sedan åkte jag och besiktade bilen, sen direkt på jobbet.
Och i helgen har jag också åkt fram och tillbaka:) FRIHETSKÄNSLAN är enorm just nu;D
Nåja nog om det, älskling sitter och betalar våra räkningar och jag bloggar, rättvist värre:).
I dag köpte jag en supersöt väckarklocka åt honom som det är blinkande hjärtan och står love på, och så spelar den Love me tender som alarm... så gullig till en gullig man;).
Nu är det snart dax att slänga sej i soffan, för måndagkvällar gillar jag att titta på 4an, först Halv åtta hos mej sen Fam. annorlunda och avslutningsvis Spårlöst....
När vi sedan lägger oss ska jag nog vara lite snäll och massera Tommy´s axlar och rygg, gjorde det i går oxå och han har rätt ont så jag gör nog det i kväll med;) annars är det alltid han som får massera mej, så ibland kan väl även jag vara snäll:)
Ni får ha en toppenkväll framför tv´n för det ska iallafall jag ha=D
Kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0