Skum känsla:)

Känns så konstigt, idag kan jag ta bilen alldeles själv:)....
Tar nog ett tag att fatta det, men jag ska iallafall åka buss till jobbet idag men vid 11 kommer Tommy in med bilen och jag ska skjutsa honom tillbaks på jobbet, sen ska jag åka på jobbet igen...
Då kommer det nog att kännas skumt och oroligt när ingen sitter bredvid som jag kan fråga om jag känner mej osäker:s, men det går nog bra!!!
I går efter körningen va vi iallafall till Valbo och hämtade ringarn och dom är så fina jag bara längtar till jag får ha den på mej;)
I dag känns allt som nåt slags lyckorus liksom, i kväll ska vi på middag hos mamma o pappa för att fira mitt körkort, jag fick välja mat så det står lax pressad potatis och citronsås på menyn och naturligtvis även vin:) så i kväll får nån annan köra;).
Nu ska jag hoppa in i duschen sedan bär det av till jobbet och i dag är det fredag, innebär att det är sovmorgon i morgon JIPPI!!!!
Kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0