god kväll!

Nu är jag ledig ett tag, har jobbat in bra mycket nu så i morgon och på fredag är ledig, sen ska jag ju som sagt i väg på min hemliga grej ett tag...
Men jag kommer att längta ihjäl mej till jobbet kan jag säga för jag trivs så otroligt bra:)
Det känns verkligen som min grej att jobba med missbrukare, så att utbildningen som jag pratade om att söka är det känns självklart nu, och väldigt bra att jag får chansen att känna mej för med det här jobbet nu:)
Nu låter det som jag ska vara borta från jobbet i evigheter, men så är det ju inte bara tre veckor:).
Nu har vi nyss ätit middag som bestod av hajmal (och det va faktiskt riktigt gott), potatis och citronsås, så nu är man mätt igen:).
Mamma hade varit här idag hos grabbarna en stund idag medans jag o Tommy jobbade och sett till att dom kom upp ur sängen:), annars blir dom uppe hela natten, som inatt jag som va så trött igår och skulle sova tidigt... Trodde jag dom blev inte tysta förrän kl va över två, så jag kunde inte sova:(
Så hade hon fixat lunch åt dem och även sett till att dom bäddade och plockade i hop kläderna sina.
Tack snälla mamma för det:)!!!
Så i kväll ska jag göra ett nytt försök att somna i tid=), men i morgon behöver jag ju inte kliva upp tidigt iallafall SKÖÖÖNT!!
Nu blir det tv`n kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0