Så typiskt:(

Oliver åkte på värsta magsjukan i går kväll just när vi lagt oss, så det blev inget sova i natt i stället massa kräks:( inget vidare, stackars mammas skrutt...
Men jag kom i väg iallafall, mamma fick rycka ut tidigt i morse.
Tommy skjutsade mej hit och vi skjutsade även hem Oscar, nu har jag installerat mej här i stugan och lagt mej framför tv`n, HOPPAS NU BARA ATT JAG INTE FÅR MAGSJUKA... Det vore ju astrist nu när jag har kommit iväg på det här.
Dagen i dag har varit bra, lång och intensiv är rätt trött nu kan jag säga, skulle egentligen dela stuga med en tjej men tog en egen nu ifall jag blir sjuk inatt och om inte så flyttar jag in till henne i den rätta stugan i morgonkväll:) Lite tråkigt att vara själv:(...
I morgon ska jag köra i gång tidigt så det blir lite läsning nu, sen försöka SOVA!
Tack snälla mamma för att du ställde upp idag fastän du riskerar att bli magsjuk, jag hoppas att du slipper det:).
God natt alla och sov så gott!!!
Kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0