Slöööö

Känner jag mej orkar verkligen ingenting idag... Fick inte mycket sömn i natt heller, det är så när man har stora ungar som har jullov, dom vill inte lägga sej och kan absolut inte vara tysta:p
Oscar gick till en kompis i går kväll och jag sa att han måste vara hemma senast tolv, han kunde inte fatta varför, men accepterade men då hade han kompisen med sej hem istället, och Oliver satt ju vaken vid datorn, så det va väldigt svårt att somna och många kanske tycker att jag är fjantig, men kan verkligen inte koppla av och sova när nån av ungarna är ute och ränner:(
Är det fel att vara så?
Men men vid vid ett tiden gick kompisen hem och då blev det ju lugnt, upp och kolla så dörren va låst, sedan sätta sej ner med ungarna och förklara varför jag inte vill ha det så här på nätterna.
Dom satt som två frågetecken och undrade om dom inte får umgås med kompisar.
Jag försökte vara pedagogisk och förklara att man kan vara på dagar och kvällar, men inte nätter.
Vi jobbar ju på dagarna medans dom ligger och sover, ja ja ni förstår säker hur snacket gick.. jag är väl en urtöntig morsa som inte fattar ett skit typ!
Fan va svårt det är med stora ungar!!!
Nog om det nu i natt är det en ny natt, kanske att jag kan sova då:D
I kväll ska vi iallafall till Mattias som fyller 21 år, sedan vidare till mamma o pappa och bli bjudna på kalkon ska bli sååå GOTT!!!
Ska nog försöka släpa mej in i duschen nu så man vaknar till liv, har ju varit ledig i dag och det är faktiskt riktigt skönt, även om jag älskar mitt jobb.
Ha en fortsatt bra dag alla kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0