Städat bort julen:)

Ååååhhh va skönt äntligen är röran borta;) jag tycker att det är rörigt med julsaker, bara mysigt ett kort tag. Nu är det så fint i fönstren igen, känns rent liksom:).
Sen så blev det storstädning och medans jag ändå va i farten så passade jag på att baka två sockerkakor och hastbullar, så nu har Tommy och Oliver fikabröd medans jag är borta...
I morse hämtade Tommy grabbarn som har lanat hela natten och Oscar har åkt på nån magsjuka så han ligger, men han är väl kanske bara övertrött:) Oliver är iallafall vaken än han blir inte trött den ungen;p.  Vi varit uppe hos svärfar och bjudit honom på kaffe och nybakt och nu har Tommy knäppt på en film som vi ska kika på "Låt den rätte komma in" och strömmen i den här datorn är slut så jag måste ladda. hörshej!
kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0