Tråk Lotta:)

Urtrista uppdateringar kommer jag med hela tiden för jag är så himla trött den här tiden...
På dagarna har jag absolut inte tid när jag är här i Falun för vi kör stenhårt här:D
Jag får engagera mej lite i bloggningen till helgen kanske;), annars så är det bara den här veckan och halva nästa...Sen återgår mitt liv till det normala med jobb, familjen och såna saker jag är van...
Då blir bloggningen mer en liten skön kvällsyssla, medans jag nu känner det som ett krav och just nu har jag bara massa krav!
Så är det ju lite svårt att skriva också eftersom jag inte riktigt har gått ut med vad jag gör dom här veckorna:) även om kanske många förstår och många också vet, så vill jag ändå vara lite hemlig och det är för min egen del:)
Sov nu så gott alla!!!
kram kram L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0