Vilken härlig dag:)

Så skönt att det har varit varmt och lite sol till och med, man blir ju på ett strålande humör direkt;).
I dag har älskling och jag varit ute på en skön promenad, har inte blivit en enda tidigare den här vintern, så det va riktigt härligt!
Nu har vi nyss ätit potatis o purjolöksoppa, som Oscar ville ha idag har även gjort köttbullar och brunsås åt Oliver som förmodligen inte vill ha soppa, han sover förresten än...
 Ska bli skönt att skolan börjar igen på onsdag så dom får rutiner, dom sitter ju uppe och lanar på nätterna nu på lovet:(.
Har även gjort en massa matlådor åt Tommy och Oliver så dom har i veckan, snacka om att skämma bort va? Jag åker ju i morgon bitti... Tommy och Oliver skjutsar oss. Oscar ska hem och jag ska på mitt lilla äventyr, så nu får dom klara sej utan mej tills på fredag.
Blir hemma över helgen sen åker jag igen och så vidare i tre veckor.
Oj oj oj fattar inte hur jag ska klara det, jag med min hemlängtan:(, kommer att sakna Tommy och barnen och jag har skitsvårt att sova borta oxå, jag som till och med har svårt för att sova hemma själv FY F.N, usch nu ska jag sluta att tänka på det, det är ju inte förrän i morgon ju!
Nu ska jag gå ner och väcka Oliver och så ska jag slänga i lite tvätt, sen kommer mamma o pappa hit och fikar;)
Ha en bra söndagseftermiddag alla!!!
Kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0