Bloggning på morgonen...

Tänkte passa på att göra ett litet inlägg nu på morgonen eftersom jag blev klar i tid med allt, sitter nu bara och väntar på att gå till bussen....
Är ju fortfarande utan bil:(, men förhoppningsvis så hinner vi få delarna och få till allt den här veckan iallafall.
Sitter och kollar lite på brudbuketter på nätet men ska nog ta en sväng idag på lunchen och kolla i blomsteraffären, vet ju precis hur jag vill att buketten ska se ut men hade ju tänkt försöka att binda den själv.... men inser nu att det är nog svårare än jag trodde och det är ändå så mycket förberedelser att stå i:)
Frissan kommer ju redan 8 på morgonen hem till oss för smink och håruppsättning, först ska vi till henne på skärtorsdagen för att göra naglar, färga håret och fixa ögonbryn.
Tommy ska oxå snyggas till lite då;)
Igår pratade jag med tjejerna som ska fixa maten och servera och en av dem ska även göra tårtan.
Inbjudningskorten skickade vi för drygt en vecka sedan, lite sent kanske fastän det har varit planerat i ett helt år;) så typiskt oss:D
Mamma tar iallafall emot anmälningarna och hon gör även bordsplaceringen, skönt att få hjälp...
Jag börjar verkligen känna mej stressad över allt som ska göras nu, men det är ju min person liksom... Det kommer hinnas med allt, det vet jag och bröllopsnerver har väl alla;).
Nu jobbet!!!
Kram kram L♥


Kommentarer
Postat av: Monica

De hoppas jag verkligen :D Skulle vara skit kul vad är de för rock då ?? kram

2011-03-22 @ 09:55:48
Postat av: Kicki

Kommer gå jätte bra ska du se =) Ville tacka för igår , vart så glad se dej igår känner knappt igen dej med din slanka kropp ;) Fin du är och så duktig du gör en glad Lotta kramar om och så hörs vi <3

2011-03-24 @ 09:47:19
Postat av: Lotta

Kicki: Tack själv, kul att du kikade in på jobbet:)

Ja det är klart att det går bra, det är ju mysigt att planera också...

kram

2011-03-24 @ 19:47:51
URL: http://lottaotommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0