Dålig på bloggning:(

Förlåt jag är skitdålig att uppdatera här på bloggen nu, men sen jag fick anställningen på jobbet så är jag aldrig hemma före 17.30 på kvällarna och sedan är det fullt upp liksom och slutar med att jag ligger som ett slakt i soffan innan jag orkar masa mej in i duschen och vidare till sängen...
Men nu är det iallafall helg och har sovit ut ända till kl åtta:), sen upp och städa, i väg och handlade lite mat, sedan tvättade vi bilen.
Vid ett tiden i dag så hade grabbarna vaknat till liv dom med, så då tog vi en sväng till Gävle och Valbo Biltema och köpte lite grejjer som ska bytas på bilen, fick inte godkänt på besiktningen, sedan vidare och letade ny cykel åt Oliver, runt runt överallt i både Gävle o Valbo slutade med att vi köpte en här i Söderhamn i kväll på Coop:)
När vi kom hem påbörjade vi en stor garagestädning med fortsättning i morgon när vi vaknar, är det nån som behöver nåt?:) nu ska allt skit kastas!!!
Nu kollar vi lite på melodifestivalen men jag tycker att det är ganska tråkigt, dåliga låtar faktiskt:(.
SKÅL och ha en trevlig lördagskväll:)
Kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0