Hej igen!!!

Det va ett tag sen jag bloggade nu igen, men jag hinner knappt känns det som...
Är så mycket på jobbet och på kvällarna är jag sååå trötter;)
Och en massa planering för bröllopet också, men det är superkul och jag trivs helt underbart mycket på jobbet, så jag klagar inte... bara förklarar varför bloggen kommer lite på sidan:)
I går hade vi musikafton på jobbet så jag jobbade från halv nio på morgonen till 22.15, sen var jag så uppe i varv och hade skitont i höften så jag somnade inte förrän 4 i morse och klockan ringde 6.
I kväll är jag riktigt trött, men nu har jag fått en kanongod middag av min blivande man, så jag orkar inte annat än att ligga i soffan och då passar jag på att göra ett inlägg:)
Baconlindad kyckling med sweet and soursås med fruktblandning i och creme fraice och ris, det var sååå j....a GOTT!!!
Nu ska jag titta lite på tv och sen blir det duschen och hoppas på en helkroppsmassage och att bli insmord också, han skämde bort mej med det i förrgår så om jag är riktigt snäll så kanske jag kan lyckas att få det ikväll också;)
Först hade han tänt massa ljus i badrummet när vi duschade, sen när jag kom in i sovrummet så var det ljus överallt och även brasa i kaminen och massage i en timme, sen sov jag som en prinsessa kan jag lova!
Han är för härlig min älskling:)
Kram kram L


Kommentarer
Postat av: monica

Tack :D

Klart jag hjälper till om jag kan :) De behöver du inte tacka för nöjet är helt på min sida :D



KRAMEN

2011-03-31 @ 22:30:20
URL: http://raggardich.blogg.se/
Postat av: milla

tack så hemskt mkt :) hoppas allt e bra

kram :)

2011-04-02 @ 09:30:17
URL: http://minresa.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0