Äntligen hemma:)

nu är min första vecka på jobbet avklarad och den har varit superbra=) Jättegulliga arbetskamrater oxå... men nu är jag trött, man är inte van har ju som sagt gått hemma i 10 år sjukskriven. ikväll blir det bara att slappa i soffan, va på lidl och handla med Anki på jobbet innan jag åkte hem, köpte lite gottigott,, dipp, gurka och morötter bla. så blir att smaska på det ikväll MUMS:) köpte även choklad så jag tog 2 bitar på bussen, men jag blir så j....a illamående av det:( iofs är ju det bra för då kan man ju inte äta så mycket=) nu ska jag spilla upp ett glas alkoholfri päroncider som fredagsdrink.... lyxigt va=) känns lite tråkigt här ikväll, älskling jobbar och barnen är inte hemma och jag är så trött att jag inte orkar ta mej för nåt heller,,, blir ju lixom inte roligare än man gör sej:b pratade med mamma när jag väntade på bussen och hon sa att  jag kunde komma till dom, men jag orkar inte det heller... känns rätt skönt att slappa i sin ensamhet i långkalsonger uppdragen ända upp under tuttarna så j....a SNYGG känner jag mej=) hahaha. kanske är tur att jag är själv hemma ikväll. ska nog duscha och ta på mej morgonrocken innan tommy kommer hem för tom. den är snyggare än den här utstyrseln... långkalsonger säger jag det är tamejsjutton ännuvärre det är tjocka kalasbyxor såna man hade när man va liten haha tur att ingen ser mej=) Ha en skön fredagskväll alla kram kram L

Kommentarer
Postat av: Carro

Jaa nu har jag äntligen gjort de! :D Aa bilbarnstolen :) Kram

2010-11-06 @ 00:08:48
URL: http://carroomattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0