Fattar inte veckorna går så fort

Jaha så va det fredag igen då, ska bara jobba mellan 10.15 och 14.30 idag, skulle egentligen varit ledig men åker in några timmar ändå=). Igår kväll va Carro o Robin hemma här en stund, riktigt kul va så länge sen. I kväll när älskling slutat jobbet ska vi åka och handla mat, har inte handlat riktigt på evigheter, jag har bara småhandlat typ varje dag eftersom det är så jobbigt att släpa på bussen, och Tommy har jobbat helt onormalt mycket. Även helgerna ju. Jag hatar att handla mat i vanliga fall, men nu ser jag typ fram emot det, så man kan fylla upp lite i frysen,, så tråkigt att handla lite nästan varje dag efter jobbet. Vet inte om Oscar kommer ikväll heller, ska ringa o kolla det senare idag:). har sovit superdåligt inatt på grund av min höft och axel,, fattar inte vad det är för konstiga fel på mej, gör så sjukt ont på nätterna...Nu ska jag göra lite kaffe, bädda och köra mitt dagliga städrejs innan jag ska iväg till jobbet, så ha en bra fredag mina vänner! kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0