Kan inte sova

Ligger och läser, tittar på tv och datorn om vart annat... Pratat med Carro en lång stund i telefon, det är ju så nära nu ju:) jag spricker snart av längtan, nyfikenhet m.m. Det är ju bara 9 dagar kvar till beräknad förlossning. Kan ju bli när som helst nu, helt otroligt... Jag tror att jag är otåligare än henne fastän det är hon som går med den stora magen:) Inatt som var så sov jag och Oliver hos mamma o pappa, jag jobbade över så Oliver va där undertiden och då blev vi bjuden på mat när jag slutade, så vi stannade där. Närmare till både jobb och skola och Tommy jobbar ju ändå borta, så då passade jag på att vara där och mysa lite, badade med tända ljus såå härligt vi har ju bara dusch hemma... så det va riktigt mysigt också blir man ju alltid lite extra ompysslad när man är hos dom:). Börjar inte förrän 10.15 i morgon, men jag måste iallafall försöka sova nu, för kl ringer 6, Oliver ska ju upp till skolan. Men jag har ju mina kvällar ibland då det är svårt att somna, även om det inte är lika ofta nu sen jag började jobba:). Natti natti nu ska jag göra ett nytt försök kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0