Nu har vi gjort advent:)

Ååhh va mysigt det blev, stjärnor i alla fönster i år utom ett där det fick bli en gammal hederlig stake. Köpt nya stjärnor i papp och hållare till dom, så behöll jag lampfötterna, då blev det inte så mycket att plocka bort och ändra kablar som är klammrade, så lämpligt och riktigt riktigt FINT!!! Jobbade till 15 idag sedan kom mamma och nämtade mej på jobbet, så fick jag med mej Oliver hem också. Han har ju sovit där två nätter eftersom han är sjuk och jag har jobbat. Idag köpte jsag en riktigt varm o go pälsmössa och varma vantar eftersom vi jobbar ute en hel del, så nu slipper jag nog frysa i vinter:) Har även köpt en fleecepläd med en tomte på till bebisen;) men än har det inte hänt nåt, så vi väntar fortfarande... nu duschen sen blir det att hoppa i säng. Hoppa va väl lite väl snarare rulla har så ont i höften så jag knappt kan gå ens:( gonatt kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0