Söndagsgöra

Idag har jag bara plockat och städat blan papper och såna tråkiga måsten:( sagt upp några prenumerationer som jag tagit för att de har varit bra erbjudanden... Men nu är dom uppsagda, så då kanske man får nya fina erbjudanden igen;) Tommy har åkt till Mattias för att hämta honom tänkte att han kunde få käka här med oss idag, lite plockmat. Jag gjorde ordning en julskinka i går kväll, Tommy vill alltid ha en lite före jul också:) så det blir skinka, kalvsylta, rödbetssallad och potatismos på menyn idag=) Ikväll kommer Oliver hem igen, hoppas att han är frisk nu och kan gå i skolan igen, själv börjar jag bli riktigt förkyld, men ska ta lite C vitamin och en alvedon nu så blir det nog bra! Tommy och Mattias ska sätta upp slingan i tallen på gården idag så det blir adventsfint ute oxå:) Själv ska jag slänga i lite färg i håret, det är en katastrofal utväxt just nu usch!!! Ha en fortsatt bra söndag alla kram kram L

Kommentarer
Postat av: Carro

http://idetext.nu/visa_produkt.asp?t=Hade+jag+vetat+att+det+var+s%E5+kul+med+barnbarn%2E%2E%2E&id=284&lang=sv



Sån där tycker jag att du kan beställa :D haha.

2010-11-28 @ 14:16:36
URL: http://carroomattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0