Funderingar i dag

Har inte klivit upp än, ligger i sängen och grubblar... Oscar ska ju åka hem idag men han vill vara kvar hos oss verkar det som. Familjesituationen där hemma har nyss ändrats och han tycker det är jobbigt av olika anledningar och det värker i mammahjärtat.
I morgon åker Tommy till gävle och det innebär att det krånglar om Carro får åka iväg på natten till förlossningen, eftersom jag kanske ska med:)
Måste isåfall väcka Oliver och ta mej till mamma o pappa med honom, men man ska väl inte tänka på allt krångligt, det löser sej säkert på ett bra sätt:)
Idag ska vi till mamma o pappa och äta innan vi ska lämna Oscar vid bussen, sen får jag ta och ringa till barnens pappa nån dag och prata om det här, men det är gruvsamt, man vill ju inte lägga sej i liksom...
Vi har iallafall haft en supermysig familjehelg och ungarna har varit jättesnälla och nöjda, känns riktigt härligt ♥


Nu mina vänner måste jag sätta fart, hörs ikväll
kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0