Go kväll

Slänger in ett inlägg i pausen på Idol. Har egentligen inget speciellt att skriva... Vi ligger här i soffan jag Tommy och Oliver och mest väntar på att Carro ska ringa och säga att det är dax. Hon har haft verkar hela natten och till och från under dagen idag:), men det har avtagit... Men det måste ju vara på gång, hon har ju gått 13 dagar över tiden i dag:( .
Blir det inget i helgen så har hon iallafall igångsättning på söndag, men hoppas att det kommer igång av sej själv före det:). Nu ska jag fortsätta att mysa med familjen och kika hur det går på Idol. Ha en fortsatt bra kväll, nästa inlägg vill jag gärna skriva att jag har blivit MORMOR ♥♥♥
Kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0