God kväll

idag har det varit en lugn dag vad det gäller bygget i källaren, blir hårdkörning i morgon. ÄLSKLING kommer hem då jag längtar;) robin har hållt på dragit kablar i vardagsrummet idag och det krånglade för honom, både med internet och telefon så det drog ut på tiden... o nu har jag ingen lust eller ork att gå ner o greja i källaren. själv har jag stekt pannkaka i 3 tim idag lät väl kul va:), och grösakssoppa sån där god hemkokt redd,smaskens va det. carro åt så hon somnade efteråt :)) så gjorde jag lite matdosor till tommy som jag frös in , så har han att ta med på jobbet till veckan. och jag va så snäll så jag gick upp till svärfar med en portion soppa o pannkaka. igår bjöd jag mamma o pappa på kalops :) gud va snäll jag är... satan vad det har blåst idag alla utekrukor låg omkullvälta och även parasollet med en sån där stor betongfot, värsta stormen ju. tror jag ska lägga mej tidigt och titta på tv, kunde inte sova inatt somnade vid 5 och halv7 ringde tommy o väckte mej..hoppas på en bättre natt inatt. sov gott alla... kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0