Jag gillar inte måndagar:(

tråkmåndag så tjatigt när älskling åker iväg till gävle på jobb,kommer inte hem förrän på fredag:( men sånt är livet jag har iallafall att göra.ska måla en fondvägg i olivers rum i källaren och spackla gipsskivor:) ska bli kul när det blir klart. kommer att bli sååå fint! oliver ringde och undrade hur det gick med rummet igår så jag hoppas att vi hinner få det skapligt klart innan han kommer hem,så han och jag kan möblera:-) ska bli mysigt. ska till gävle med carro, robin och robins föräldrar i morgon eller på onsdag,vi ska shoppa lite. jag ska handla lite småsaker till olivers rum,sedan ska vi träffa älskling när han slutat jobbet och käka nåt;) nä nu ska jag gå in på internetbanken o kolla om det kommit in pengar, tommy förde över åt mej imorse för mitt konto var så fett TOMT efter tvvättmaskinsköp o en massa annat ditt o datt som jag handlat:-) ha det bra alla kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0