GOD MORGON :)

nu börjar träningsvärken smyga sej på igen HÄRLIGT!!! känns att man har gjort något:) det va superkul igår med, fick lära oss ett nytt trick på stången (televinken) och innan uppvisningen på slutet fick jag en snabbgenomgång av vad dom hade gjort förra ggn när jag va sjuk bla. nåt som heter poleglide, det va ganska lätt så jag tror att jag klarade den ganska bra iallafall;) älsklingen kom hem igår innan jag skulle på dansen så oliver behövde inte vara själv hemma:) nu har han åkt på ett möte på fabriken som han ska jobba på ett tag nu. han ska iallafall försöka vara ledig nu fram tills på söndag, då han börjar på stoppjobbet där... så idag ska vi åka till stan Tommy ska klippa sej och så ska vi väl uträtta lite ärenden. sedan blir det bara hemmamys i soffan. det ska bli så SKÖNT att ha honom på hemmaplan ett tag nu! vi behöver verkligen lite tid för varandra och även kanske göra nåt med barnen. oscar kommer ju på fredag igen, få se om vi hittar på nåt på lördag. söndan jobbar tommy och på söndagkväll åker grabbarna till pappsen i dalarna och blir där en vecka på höstlovet... det blir kul för dom oscar har ju varit här tre helger på rad nu eftersom conny jagat och oliver har ju då inte varit där på en månad,, så han längtar ju efter sin pappa naturligtvis.nu kom hjärtat hem tydligen gick mötet fort då;) ha en härlig onsdag alla kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0