Jag längtar till i kväll!

äntligen tisdag igen jippiii! min poledancekurs är ju ikväll förra tisdagen va jag ju sjuk, men det ska jag absolut ta igen ikväll:) ska ha sån träningsvärk i morgon så jag inte kan gå...det siktar jag på:D förövrigt så kommer tommy hem ikväll, för imorgon börjar han på nåt stoppjobb på sandarnefabriken, så nu blir det jobb på hemmaplan ett tag... tror det är bra för oss nu:) sliter som fan på förhållandet med bara bortajobb, när man hela tiden har massor att göra hemma. men som jag sagt det ska bli lugnare tempo ett tag nu med allt... det behövs faktiskt.nu ska jag snart titta på reprisen på glamour från igårkväll då jag MISSADE det:( va till stan med maud en sväng, sedan va hon här för vi fotade några av hennes valpar igen och ändrade annonserna på blocket. nån som ska köpa hundvalp? 90% cxhihuahua och 10% dvärgspets. finns på blocket och söderhamnstorget:) ha en bra dag alla kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0