JAG VILL BLI FRISK NU!!!

usch va den här förkylningen va jobbig,,,har inte tid att vara sjuk ju. vi ska ju riva upp golvet i tvättstugan i helgen iofs så gör väl tommy det, men jag vill ju gärna vara med och hålla efter med dammsugarn och så:) ikväll kommer oscar hem, och även tommy... nu sitter jag och väntar på glasmästarn som ska komma och byta glaset i fönstret i köket, har en jättespricka där sen vi höll på rusta i maj och hade korsdrag och den slog igen med en rejäl smäll! han skulle komma sju i morse så jag va uppe tidigt och plockade bort gardiner och blommor, men sen ringde han och skulle inte komma förrän vid elva,så jag har ju kunnat tagit det lite lugnt i morse om jag vetat de. med tanke på min hemska febernatt, har typ sovit en kvart, varit vaken en timme osv.satt nyss och läste på carros blogg, hon skulle fotografera sig idag såna mysiga magbilder, så jag ska nog beställa en förstorning i svartvitt, tror jag kan bli riktigt snyggt:)nu är det bara drygt 4 veckor kvar till beräknad förlossning, så det börjar bli riktigt spännande! snart är man MORMOR:) helt otroligt!!! jag som känner mej så ung;) får väl säga att det är min, när jag är ute o går med barnvagnen så folk inte tror att jag är en gammal tant :D hahah, närå det ska bli skitkul faktiskt!!! men det känns ju inte som det va länge sen jag fick henne ju...tiden går såå himla fort,,man hänger knappt med. nu ska jag ta mej en balja kaffe så jag piggnar till! kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0