Längtar till i kväll

ikväll börjar min poledancekurs ska bli så kul, har faktiskt inte haft nån speciell aktivitet på länge, i vintras gick ju tommy o jag på buggkurs. men det blev inte att vi anmälde oss till fortsättningskursen efter som vi flyttade och han fick jobb borta... men det här ska bli riktigt kul. och bra att få komma igång att röra lite på sej då kanske jag får inspiration att motionera lite mer oxå, jag har varit sanslöst lat vad det gäller den biten länge nu. beror kanske på att vi har haft ganska mycket med huset så det har varit rätt skönt att slöa när det varit lugna stunder. nä nu svamlar jag nog lite jag hatar faktiskt att motionera jag är grislat när det gäller sånt så är det så nu vet ni det:) men dansen det ska bli kanon iallafall:) tror att jag kommer att gilla det! i morse när jag vaknade hade jag tokont i halsen och lät som en gammal whiskeygubbe på rösten så när maud ringde, trodde hon att hon ringt fel..kände inte igen mej:) men det känns bättre nu, så jag hoppas verkligen att jag klarar mej... vill inte bli sjuk ska på arbetsförmedlingen på torsdag och jag vill verkligen dit, jag har fått en ide` som jag måste prata med dom om, nåt jag skulle vilja göra nu. jag ska ju söka in på behandlingsassistentutbildningen i maj:) men jag vill ju ha nåt att göra fram till dess.  ikväll kommer tommy hem han har fått massa färg som han skulle lasta av här hemma så nu blir det att måla tvättstugan nån dag. så inatt sover han hemma  I LIKE jag hatar att sova själv + att oliver slipper vara ensam ikväll när jag är på dansen:) igår va jag till doktorn med oliver så han fick en bra hostmedicin, så inatt har han sovit lite lugnare,så imorgon tror jag att han kan gå i skolan iallafall:) han har väl missat en hel del nu när han har varit sjuk så länge. tur att han har lätt för sej i skolan, han kommer ikapp fort:) förövrigt så har maud varit här och fikat, hon hade med sej ägg till både oss och mamma o pappa. köper så fina ägg av henne. nu ska jag sätta igång att skära grytbitar ska göra kalops medans det  står på spisen ska jag hoppa i duschen måste raka benen eftersom man dansar i trosor annars kanske dom tror att det är en apa som ska börja på kursen;)hahaha. har typ inte gjort det sen bikinisäsongen slutade, så det är ju ingen vacker syn direkt;) ha en bra dag kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0