väntar o väntar....

väntar på soffan den skulle ha kommit för en vecka sen, men än har den inte kommit. ringde idag och frågade och nu lovade dom att den skulle komma den här veckan. vill ju ha den nån gång det är över en månad sen vi beställde den ju.. idag har jag varit med oliver till tandläkaren och allt va bra inga hål:) inatt har oliver och jag sovit hos mamma o pappa. va på stan med maud igår solade och käkade lunch, köpte underkläderna till bröllopet och även ny bh, hårfärg så nu känner man sej lite ny lixom:) oliver o carro kom ner på stan när dom slutade i skolan så fick dom också lite nytt i klädväg. kvällen va det föräldramöte på olivers skola han läste roliga historier för alla:) hade anmält fika åt både mej och tommy men eftersom han fick åka på jobb så följde mamma med istället så då följde oliver o jag med hem till dom igårkväll eftersom vi ändå skulle till tandläkaren i stan på morgonen. åkte med mamma och handlade mat innan jag åkte hem och en massa klorin har haft stopp i avloppet två ggr i helgen så tommy har fått rensat och allt snusk kom ut på golvet i tvättstugan:( såå nu har jag skurat noga med klorin i mängder.ska lägga mej och slöa framför tv,n en stund nu innan oliver kommer hem,sen ska vi käka kycklingsallad (mums) ha det gott alla kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0