Så värdelös på att blogga!

Jag vet men det blir bara inte av, har fullt upp jämt känns det som men jag lägger ju in en bild ibland iallafall ;)... Nu har vi varit på Olivers examen på Östra berget i kväll så nu får han ett välbehövligt sommarlov, efter avslutningen så åkte vi och käkade pizza tillsammans med mamma och pappa medans vi satt på pizzerian så ringde Carro och frågade om Oliver ville sova hos dom, gissa om han blev glad? :) Det passade perfekt för jag jobbar 8.30-21 i morgon iofs. så slutar ju Tommy tidigare men Oliver älskar att vara hos dem...

I går var vi ute och åkte med turistbåten "Moa" med olivers klass, lite trist med vädret satt mest bara och frös och i går kväll så var jag på middag med jobbet på ett superduper mysigt sommarkafè, det serverades grillbuffè som nog var det godaste jag ätit i hela mitt liv :) Var nog första gången jag ångrade min Gbp för jag hade ju vilja kunna äta 3 ggr så mycket, men jag kunde iallafall smaka lite av allt och faktiskt lyckades jag få i mej rätt mycket utan att dumpa :))) till min stora förtjusning!!!

I lördags var vi på studentfest i Bollnäs för Monica som har tagit studenten, riktigt trevligt var det :). I morgon ska jag jobba ett riktigt långpass och på Torsdag blir det lite kortare arbetsdag för då ska vi till dalarna eftersom Oscar slutar 9:an!!! Nu ligger Tommy och jag som två fån i soffan med paltkoma efter pizzakäkandet och det är väl snart dags att förflytta sej till snarklådan om man ska orka med jobb 12,5 timmar i morgon antar jag :).

Sov så gott alla och jag ska försöka skärpa mej med bloggandet lite iallafall!!!
Kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0