Skäms på mej....

För mitt urusla bloggande men jag orkar aldrig nu för tiden och har förresten inte så mycket att blogga om heller :(. Känns bara som jag jobbar, äter, städar och tvättar, så det är rätt innehållslöst just nu, men om tre veckor ska jag ha semester iallafall så då... kanske man åtminstonde orka skriva lite här :)

Oscar och Oliver är hos Mormor o Morfar den här veckan så dom får ha lite skoj bad och fiske och så :) eftersom både jag o Tommy jobbar så blir det inte så mycket tid för sånt just nu :(. I dag har Carro och Theodor varit hos mej på jobbet en stund och vi tog en liten tur på stan och käkade glass också... Nu i kväll så har jag och Tommy varit ut till stugan och tittat lite hur det såg ut efter han som har bott där ett tag och som vi äntligen har fått ut därifrån, vi har absolut inte varit nöjd med honom. Så på lördag blir det att åka dit och storstäda...
Efter vi hade varit till stugan så har vi hälsat på Carro, Robin och Theodor så idag har mormor myst massor med lillprins :)

På söndag fyller carro 19 så då ska jag dit tidigt för vi ska ge oss in på att baka vit prinsesstårta och kavla marsipan själva :) får väl se hur det går ;)
Nu har Tommy och jag gått och lagt oss, så vi ligger här med varsin dator GUUUD så NÖÖÖRDIGT!!!
God natt alla!!!
Kram kram L <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0