BMI 24,3:)

Jippi jag ligger inom ramen av idealvikt för vuxna över 35, va inne på nån sida och räknade nu;),känns liksom helt overkligt!
Jag har gjort ett kliv nedåt i vikten nu på bara ett par dagar, konstigt står still skitlänge sen kan det försvinna 2-3 kg på 2 dagar och idag efter jag har ätit frukost väger jag 72:) superglad! jag har nog aldrig skrivit min längd, jag är 172 cmNu ska vi dra till Gävle sönerna har åkt till Stockholm med mormor o morfar över dan:)
Ha det gött!!!
Kram kram L


Kommentarer
Postat av: Heidi

Stort grattis!!! Det måste kännas fantastiskt. Jag längtar efter att komma dit själv...hoppas verkligen jag gör det en dag, tycker det verkar som om alla andra går ner fortare än mig så man är lite rädd för att man ska tillhöra de där procenten som inte lyckas...

2011-04-07 @ 20:23:39
URL: http://bypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0