Vilket härligt väder!

Jag blir på sånt bra humör när solen skiner:), klev upp rätt tidigt och gjorde gröt och äggfrukost, tom. grabbarna klev upp strax efter mej och Tommy...
Sedan satte jag igång att koka min supergoda grönsakssoppa, medans Oliver och Oscar va ute och cyklade på sina nya cyklar, sedan käkade vi korv med bröd och soppa.
Efteråt åkte vi in till Carro, Robin och Theodor och lämnade lite soppa där och så hade vi ju köpt Mc jacka åt prinsen, nu har Oscar tagit bussen hem till Dalarna och vi är hemma igen.
Har nyss varit nere i källaren och dammsugit och torkat golv, städat uppe det gjorde jag i morse och igår tog jag ju fönstren också, så nu känns det så juvligt rent och fint överallt:).
Ha en härlig söndagskväll alla;)
Kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0