1 år idag :)

idag är det 1 år sedan jag gjorde min gastric bypassop. allt har gått så bra har väl gått ner ganska sakta sista halvåret jämfört med många andra. nu står jag ganska still väger 80kg precis. och jag tror att jag vägde 122 vid inskrivningen på op dagen. så man får väl vara ganska nöjd:) nu sitter jag och väntar på maud hon ska komma med färska ägg, för hon har skaffat höns. i helgen ska jag och älskling bara mysa. vi ska vara i våran husbåt, tända marshaller och grilla... på lördag ska vi gå ut och käka fira lite för på söndag är det 1 år sen jag slutade med alla piller:) så duktig jag (L) oliver åkte till pappa i dalarna igår och kommer hem på söndag. lägger kanske in en ettårsbild lite senare när jag har hunnit snygga till mej lite:) har sån härlig morgonfrissa nu. ha det gött alla kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0