äntligen är rummet klart

ihelgen har vi gjort klart olivers rum, fattas bara taklister nu det blev skitsnyggt:) nu blir det att sätta upp tavlor och tommy kommer hem i morgonkväll för vi ska sätta reglar på väggen att sätta fast sängen i för den ska bli lite högre. så vi kan ha oscars säng under med hjul på så vi kan dra fram den när han är här, så har man sparat lite plats. är helnöjd med allt... lägger in en bild när allt står på plats :). idag har jag varit på akuten i 4 timmar, har såna smärtor i svanskotan och har inte gjort mej illa eller så. det började igår när jag höll på tapetsera det sista, det gör så ont att jag vet inte vart jag ska ta vägen. först fick jag en voltarenspruta men det hjälpte nada... sen fick jag bedövningsspruta sån som man får hos tandläkaren. då gick det över direkt, blev så skönt hann bara hem så gick bedövningen ur och då va det lika igen. så imorgon ska jag få komma in och röntga kotan...jag är orolig att det ska växa ut en svans där:) känns nästan så. hoppas det går över snart jag vill ju möblera sätta upp tavlor och göra riktigt mysigt åt grabbarna nu. carro o robin är här med mej ikväll så imorgon får jag väl köra lite med dom.. robin ska dra nätverkskabel från vardagsrummet ner till källaren så oliver får internet nere hos sig. nu ska vi kolla på nån film och käka ostkrokar.   kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0