god morgon

andra skoldagen idag.. oliver åkte med bussen 7 i morse, jag tycker att det är skönt med rutiner igen:) snart är det helg! imorgon kommer tommy hem igen, veckorna bara rinner iväg... kanske man börjar vänja sej med att vara gräsänka,,,,närå det går väl lite lättare nu när jag har oliver hemma och så:) nu sitter jag och väntar på att jag o svärfar ska åka till bollnäs på elgiganten, jag ska köpa en platt tv åt oliver till hans nya fina rum, han har ju köpt ett nytt x-box för sina födelsedagspengar... och hans tv var så liten och då fick han carros men den fanns det ingen a.v. kanal på... gammal som gatan den och ingen dosa. så nu blir det en ny:-) men det hade jag iallafall tänkt köpa fast jag hade tänkt vänta till jul.... nu ropar svärgubben nu är det dax på återseende  kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0