i morgon kommer oliver o oscar!!

idag har jag varit på posten och löst ut en sydstatsflagga som jag satt upp i taket i olivers rum, det kommer han att gilla skarpt:) carro o jag har ätit kycklinggryta. nu på em. har tony, monica ,virre o juntto varit här och fikat... riktigt kul att träffa dom. tony har jag haft som min son nästan, från han var nio år tills han var 14 ungefär. nu är han vuxen 19 år. kul när han kommer och hälsar på:) nu sitter jag och carro här med varsin dator och väntar på att robin ska komma. han ska installera olivers dator på hans rum, robin har byggt om den lite och gjort en ny baksida i chassit. tommy ringde nyss han hade varit på jula och handlat lite grejer till rummet också hade han köpt ett varsit litet uppfällbart databord till honom och mej som man har i sängen, med drickahållare och belysning. så nu ser jag oss två liggandes på varsin sida med våra små bärbara. han med en öl i sin hållare och jag med ett glas vin:))) fan va romantiskt det lät :p jaha det är så våra helger kommer att se ut framöver jippi... u morgon ska vi iväg och kika lite på saker vi behöver till lilla huset vi ska bygga på gården som carro o robin ska bo i. sedan ska vi hämta grabbarna på bussen:)  ha det gött alla kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0