poledance

jag har nyss varit in och anmält mej till poledancekurs:) börjar i oktober, ska verkligen bli kul och väldigt bra träning... dom har ju kurser här i ljusne. så jag ska gå på tisdagkvällar 20.15-22.15, herregud vad trött jag kommer att vara efter två timmar;) idag har jag en riktig slappardag går faktiskt omkring i nattlinnet än fastän kl är 13.00. men nu ska jag iallafall gå ut och hänga tvätt, håller på tvättar alla sängkläder idag. tommy väckte mej före fem i morse innan han skulle till gävle o jobba. så jag känner mej sååå trötter idag. ikväll tror jag att jag ska höra med oliver om vi ska kika på nån bra film, endera i hans nya fina rum eller så bäddar vi ut bäddsoffan i vardagsrummet och ligger där:) han får bestämma isåfall. men jag har ju även lovat honom att vi ska baka bullar så vi kanske ska göra det när han kommer från skolan då. igår fick jag 2 par jeans av mauds dotter som hon inte gillade maud tänkte att carro kanske ville ha dom, men det ena paret behöll jag:) kan man tänka sej jag fick på mej dom... blev så lycklig! man tror inte att det är sant ju. såna där lite slappa jeans med lite häng men dock bara strl. 36. stor 36a eftersom det är en sån modell, men iallafall superlyckligast!!!! ha det gött alla kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0