Hemma igen:)

Nu har vi sovit hos mamma o pappa två nätter utifall jag skulle följa Carro o Robin på BB, men nej inte då... Det här lilla barnbarnet har minsann ingen tanke på att titta ut;). En riktig liten retsticka redan med andra ord=). Så inatt blir det att sova hemma iallafall:)  Det har iallafall varit mysigt att vara där och blivit lite ompysslad:) Oliver har ju varit med mormor efter skolan så har jag passat på att jobbat lite längre istället. Nu ska jag hoppa i duschen! På återseènde mina vänner kram kram L


Kommentarer
Postat av: t

ojdå! spännande! :D Är det dit första barnbarn då? :) Själv har jag 5 syskonbarn :) Så otroligt busiga & söta är dom :)

Ha en fin dag! Kramar :)

2010-12-08 @ 14:25:42
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0