Långhelg:)

Nu har jag kommit hem från jobbet och nu har jag ledigt ända tills på måndag:).
Oliver slutade lite tidigare idag eftersom det va sista dan innan lovet, så han fick vara med mej på jobbet en stund. I kväll kommer Oscar också, så nu blir det bara att mysa med barnen i flera dagar:).
I morgon ska vi ha en skön sovmorgon och på kvällen ska vi klä granen.
Tommy kommer också hem i kväll, men han ska i väg och jobba två dagar till...
Skönt att han kommer hem en sväng iallafall, jag längtar ju så efter honom när han är borta... kommer nog aldrig att vänja mej med det:(
Jag behöver inte ens laga mat i dag, bara koka pasta för jag gjorde köttfärssåsen i går kväll=) för att ha matdosa till idag, för jag och Oliver käkade på korvkiosken i går när jag slutade. Jobbade sent igår för vi hade handledning på em.
Matdosan har jag med hem för vi blev bjudna på lunch idag och även i går:), så har jag vetat det har jag ju inte behövt gjort köttfärsen igår, men iofs så va det ju skönt att slippa laga mat idag isället:).
I bland har man tur, så nu ska jag slappa en stund på soffan och invänta alla så vi kan äta tillsammans.
Ha det gott kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0