Morgon bloggning

Fick en stund över nu innan jag ska till bussen,det gick ovanligt fort att bli klar i dag:)
Har hunnit duschat, fått i väg Oliver, snyggat till mej, bäddat, dammsugit och torkat golven...
Nu ska jag snart bege mej ut i kylan.
I går kom Tommy hem iallafall så han sov hemma i natt och nu är det ju snart fredag igen:).
Det går jättebra för Carro och Robin med Lill Prinsen så det är ju skönt, han äter och sover mest:)
I morgon ska Oliver till pappa och på lördag ska vi på julbord med Tommys jobb och snart är det JUL:) jag längtar massor till julafton, är lite som barnen jag;p...
Det är ju så mysigt att samlas alla och nu har vi en liten ny människa i familjen som vi ska skapa traditioner med också;) Sååå myyysigt!!!
Nu ska jag i väg och jobba. Ha en bra dag!
Kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0