Sååå tråkigt att vara sjuk

Fy f.n va jag hatar att vara sjuk, jag vill till jobbet ju:( febern är värst man är ju helt orkeslös. knäppte av larmet i morse istället för snooza så jag vaknade 07.08 och Olivers buss går 07.02, så han fick ta nästa buss och i och med det komma en halvtimme för sent till skolan:( inte bra, men iofs så har det aldrig hänt förr... somnade om sen igen och vaknade kl 10 av att barnens pappa ringde, vi behövde prata lite om en del saker, så de kändes rätt bra iallafall. Tommy är hemma idag med och känner sej dålig också, så vi ligger med sängtäckena i soffan och bara slöar. Jag dammsög och torkade lite nyss, men jag blir alldeles kallsvettig så fort jag är uppe... Så det blir att ligga resten av dagen:(.Hade tänkt jobba i morgon men det verkar som att jag måste stanna hemma då oxå, så får jag helgen på mej att bli frisk! Än verkar det inte som lilla pluppungen tänker komma heller, pratade med Carro sent igår kväll, men ingenting har hon känt. Förstår att hon blir less på att vänta, men det är ju bra om jag hinner bli frisk, för hur ska jag stå ut om jag inte får träffa mitt lilla barnbarn när han/hon tittar ut:). Jag äter alvedon och dricker massor av c vitamin hela tiden, så det ska gå över fortare, men det verkar inte hjälpa ett smack:(! I helgen kommer Oscar igen och jag hade tänkt att vi ska ha bakdag på lördag, pepparkakor och lussekatter så nu är det bara att bli frisk!!! Nu ska jag vila en stund igen. Ha det bra gott folk kram kram L

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag hoppas den kommer väga lite mindre än nästan 4 kg :D Puss och kram

2010-12-02 @ 22:20:15
URL: http://carroomattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0