Slapparkväll

Blir en riktig slökväll framför tv`n i kväll... Oliver och jag är själv, Tommy åkte tillbaka till gävle i morse och kommer hem i morgon. Julbordet i går va supergott och riktigt trevligt:). Idag fick vi även jullunch på jobbet, så jag är redan trött på julmat;). I går kväll när vi gick och lade oss så fick jag en härlig helkroppsmassage av älsklingen så skönt och har faktiskt nästan inte haft några besvär med höften idag:), men nu börjar det att värka igen:(. Trodde att jag skulle tvärsomna när jag fick massage men pyttsan låg vaken till tre så idag har jag varit TRÖTT som f.n. Så det blir att bädda ner sej i soffan med lilleman tidigt ikväll, så somnar vi nog framför tv`n;) SKÖNT de... Lnte har det blivit nån bebis än heller:( Nu började Glamour Ha det gött alla kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0