grattispussar o kramar!!!

grattis till mammas goding oliver som fyller 11 år idag! han är ju hos sin pappa så vi ska ha kalas när han kommer hem nästa vecka:) längtar så mycket. jag o tommy campar i gävle på engesbergs camping, nu har jag satt mej i tältet med datorn en stund. de är så jä... varmt så jag spyr snart... ja ja jag vet man ska inte klaga, men jag orkar inte vara i solen hela tiden å de finns knappt skugga här. snart sätter jag mej inne på toaletterna där är det svalt o skönt. ikväll ska vi ut o åka det är scooterträff i gävle med start från något cafe inne i stan:) sen tänkte vi gå ut o käka. känns så tråkigt att inte ha oliver hemma när han fyller år:( men jag vet att han har det lika bra hos sin pappa men man är ju lite ego när det är födelsedagar o jul o sånt:)).  ha det bra all kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0