Frukost frukost

jag hatar frukost spelar ingen roll om jag äter den 7 på morgonen eller mitt på dagen. dagens första mål alltså blir dålig varje gång efter operationen,jag dumpar som bara den kräks kallsvettas kramp i magen och hjärtklappning. men det är ju svårt att hoppa över dagens första mål, för nåt blir ju det första...annars skulle jag ju svälta ihjäl. men när det blir så här så känns det som jag hellre svälter. tur att jag är sjukskriven hur skulle det bli annars, den dan jag börjar jobba får jag väl äta kl 5 på morgonen så jag får dumpa i lugn o ro... "LER". nog med gnäll ,nu ska jag övergå till det mysiga som jag kände för nån timme sen vara kär o glad o gå ut igen och hjälpa min blivande man att kratta fyllning. på återseende kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0