GOD MORGON VÄRLDEN

Känner mej så glad och nykär idag, nykär kan man känna sej så efter 4 år? han va så gullig i morse när han väckte mej pratade sånt där barnsligt kärleksprat o va så där riktigt mysig:) sen har jag legat o dragit mej till nästan nyss. vi är i vemdalen nu har varit här sen i lördagskväll, tommy jobbar här lite då o då. oliver är hos pappa och brorsan sin, den här veckan, dom kommer hem på fredag när jag fyller år. häromdan ringde dom och berättade att dom fått en boaorm,som dom ska ha där hemma. inte roligt nu är jag orolig varje dag,jag bara hatar ormar fullkomligt livrädd. imorgon ska vi åka hem och baka lite tårtor och även förbereda för min tjejfest som jag ska ha på våran båt på lördag ska bli kul! tommy ska med jobbet och åka moa turistbåten i söderhamn. nu ska jag gå ut och hjälpa älskling lite han håller på skottar fyllning här på gården i vemdalen. CARPE DIEM kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0