Julklapparna är klar:)

Har varit i gävle och valbo idag i skitvädret, men det gick bra... Nu är vi så gott som klar med julklappsköp åtminstonde jag... Tommy är inte klar ;))))  Köpte även en gran att ha inne och en utebelysning m.m. Käkade kotlettrad på ikea, Tommy fick äta upp halva mitt oxå, det är så himla gott ett måste när man är där:) sedan när vi va klar på ikea så köpte jag en mjukglass där, åt några tuggor sen blev jag sprängmätt och fick dumping så jag sov typ hela vägen hem:(. I dag har Carro tid för beräknad förlossning men det verkar som bebisen vill vara kvar i magen lite till... Har suttit på köksgölvet och slagit in alla julklappar men nu satte vi oss i soffan och har tagit en varsin mugg starkvinsglögg, gud så gott det va:) Vi som inte har druckit nå alkohol på evigheter somnar väl efter det här vi=D hahaha!!! Nu ska vi titta på Tomten är far till alla barnen fastän man har sett den hur många ggr som helst. Ha en trevlig kväll! kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0