Måndag, det är väl för härligt=)

Nu ska jag snart med bussen börjar inte förrän 10.15 idag. I går kväll hämtade vi Oliver så skönt att han är hemma igen:). Nu är han i skolan och idag slutar han och jag ungefär samtidigt så vi ska åka med bussen hen tillsammans! Älskling stack tidigt och jobba i morse före 6 och jobbar nog till 22 tror jag, men igår slutade han iallafall kl 18 så det var ju bra. I morse målade jag vaggan en sista gång, så nu är den klar för bebis... Ska bara köpa nåt mysigt täcke o kudde och mamma hade köpt påslakan med mumin och sytt madrassöverdrag. Så nu väntar vi bara på lilla Plupp:) Ååååhhh vad jag längtar!!! Jag har tagit en prenumeration på Amelia och då skulle man få en hotellövernattning för två på valfritt hotell i herrgårdsmiljö och jag väntar varje dag att den ska komma med posten, så vi får boka... det skulle sitta fint för oss att göra nåt sånt myspysigt snart, läste om vart det fanns hotell att välja på och fastnade för ett i Tällberg, så det lutar nog åt att åka dit är ju så fint där ju:). Men få se när presentkortet kommer, det stod att det skulle ta ca 8 veckor och jag har iallafall fått två tidningar och även betalat det för några veckor sen, så förhoppningsvis så kommer den väl snart:) Nu mina vänner ska jag slänga i mej en snabbkopp kaffe och rusa till bussen! på återseende... Ha en kanondag kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0