Morgonstund

har tagit det lugnt hela morgonen, fick fika på säng runt halv sex innan Tommy åkte och jobba... nu sitter jag o kollar runt på lite bloggar och dricker kaffe, ska snart iväg till jobbet och sen är första arbetsveckan gjord:). skulle egentligen varit ledig igår och idag men det blev inte så:) inte mej emot,,, det är så trevligt!!! I helgen blir det inget särskilt vad jag vet, älskling jobbar ju mellan kl 6 och 22 även då:( jag ska iallafall måla vaggan som carro o robin ska få...ska passa på nu när oliver är hos pappa så jag kan hålla till i hans rum i källaren. har lagt ut en plast där på golvet. sedan ska jag köpa täcke o kudde till och bädda den och göra det sååå mysigt för lilla plupp som kommer att titta ut om en snar framtid:) Ååååhhhh vad jag läääängtar nu....förresten carro jag vet ju att du läser dax att uppdatera i bloggen gumman;) Nu dax att göra sej klar och kila till bussen hörs ikväll alla, annars ha en bra fredag! kram kram L

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha jaa jag hade tänkt göra de idag faktiskt! :P

Idag kom babyskyddet också! :)

2010-11-05 @ 12:19:51
URL: http://carroomattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0