Nu är bröllopsnatten bokad också:)

Sååå mysigt ska det bli bröllopssviten med jordgubbar, choklad, champange, handdukar med våra namn, badkar, morgonrockar, rosor, massa levande ljus och hotellfrukost på rummet GUD VAD JAG LÄNGTAR!!! vi hade ju bestämt att vi skulle sova i sviten på arlanda och åka på bröllopsresan dan efter, men eftersom vi gifter oss 24/4 och vi inte hittade nån resa som vi ville förrän 1/5 så blir det hotellnatt i söderhamn. Ska bli otroligt härligt, nu har vi mycket att se fram emot;). Nu ska vi snart titta på Pulp fiction sen hoppa i säng, i morgon ska vi på farsdagsmiddag hos mina föräldrar. Men först ska älskling få fika på säng, det är väl hans tur i morgon när det är farsdag iallafall... jag får ju det nästan varje morgon:) I morse hade han engagerat sej ordentligt med frukosten. han hade tom. delat hådbrödskivorna på 3 delar så jag kunde få olika pålägg på smala bitar eftersom jag får i mej så lite,,, jag kan ju lixom inte käka 3 mackor sen jag gjorde op och även frukt och en muffins och kaffe så jag blev proppmätt. i morgon får väl jag försöka mysa till det för honom då... Tårta blir det iallafall:) Gonatt kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0